Rakkauspakkaus ruudulla

26.11.2012 12+5

12+5

Sieltä se minua tuijotti, yksi tämän maailman suurimmista ihmeistä. Lääkärikin suorastaan nauroi kuinka itsepintaisesti pikkuinen tahtoi katsella juuri lukijaan päin. Ihan kuin se nyt olisi oikein asiakseen halunnut sanoa minulle: ”Siinäs näet, turhaan huolehdit, täällä mä oon ja kasvan joka hetki!”. Nimittäinhän minä, ikuisena huolehtijana ja murehtijana, olin jo ehtinyt vähän pelätäkin että kaikki tää raskausihanuus olisikin ollut vain jotain kaukaista unelmaa eikä totisinta totta (neljästä tehdystä positiivisesta raskaustestistä huolimatta).
Ihan niinkuin se olisi ollut jollain tavalla paha merkki, etten ollut kokenut aamupahoinvointia ja siten halaillut posliinipönttöä.
No, seeing is believing, ja siellä se todistetusti oli. Meidän rakkauspakkaus. Vaikka niin epätodelliselta tuntuukin edelleen.

Eikä siinä voinut estää silmiensä kostumista kun oikein tajusi, että tässä sitä katsellaan ikiomaa lasta ihan ihkaensimmäistä kertaa. Siellä se oli, pikkuruinen ihmisalku, joka on jo mullistanut äitinsä elämän ja tulee näin tekemään vielä jatkossakin.

Tää vetää ihan sanattomaksi, ja tiedän suoltavani jotain ihan kummallista tänne blogin syövereihin nyt. En vaan mitenkään saa sanoiksi kaikkia näitä onnen tunteita, niiden eri säikeitä ja värejä, jotka vieläkin tuota tilannetta ajatellessa menevät lävitseni tai kun kosketan vattaani. Lääkärikin oli vallan mainio, puhui vauvalle juuri sopivalla lässytysäänellä: ”Oi, no nyt nukkumaanko köllähit..” Kunpa oisin tallentanut sen keskustelun talteen, olisi voinut herkistellä sitäkin vielä myöhemmin. Mutta on nyt ainakin kuvia.

Ei ehkä olisi pitänyt yrittääkään blogata näinkin nopiasti ensimmäisen ultran jälkeen
– mutta kun nyt viimeinkin olen valmis riemuitsemaan ja huutamaan maailmalle:
Minä olen raskaana! Minusta tulee äiti!
Ja Danista tulee uudestaan isi.

Mitä kaikkea tää siis tarkoittaakaan, muuta kuin itseään itsestäänselvyyttä? Minä tiedän että suurin osa teistä pohtii meikäläisen koulunkäyntiä ja kaikkea sitä muutakin elämänmuutosta, mihin tämä tulee johtamaan. En kuitenkaan kaikelta tältä herkistelyltä ihan vielä kykene kirjoittamaan mistään niin järkevästä ja asiallisesta kuten tästäkin postauksesta ja sen aihehypinnästä voi huomata.. Mutta infoan teitä asiasta piakkoin.
Kaikelle on kuitenkin suunnitelma. Ihan niinkuin minä en olisi varautunut, hei! Don’t you worry about a thing…

Tärkeintä on nyt kuitenkin tietää, että minä – me – ollaan onnellisia.

3 thoughts on “Rakkauspakkaus ruudulla

    • Yes boss! Tässä vaiheessa sitä vain odottaa jännityksellä ja ilonsekaisella kaiholla, että pääsee tutustumaan tähän mahani potkijaan. Ei vaan malttaisi odottaa että hän olisi jo sylissäni nahan tällä puolen eikä sisäpuolen! :D
      Kiitos kommentista! :)

  1. Päivitysilmoitus: “Sä oot kuin Nalle Puhin Ihaa!” | Rakkautta ja teehetkiä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s